Un segon en la intimitat

Dilluns 19 d’Octubre de 2009 (dia 4)

Avui hem recuperat la classe que van perdre fa dues setmanes. La classe d’avui m’ha agradat perquè hem rigut molt i ha sigut molt grata i amena. Hem fet un Rolplying que consisteix en l’atribució fictícia d’uns personatges i la seva representació.

Encara que soc vergonyosa, avui m’ho he deixat a casa perquè he a hagut d’interpretar el paper d’una mestra que ha de fer una entrevista a uns pares de tipus indulgent, és a dir, passius (conceptes que l’Albert ha definit i explicat). Aquest exercici, ha posat a prova la meva capacitat d’improvisació i resolució d’un conflicte a banda de posar-me en el paper de mestra.

Però sense dubte, la part que més m’ha agradat ha estat la d’observar i analitzar el comportament dels meus companys fent el rolplying en quant a la postura del cos, el to de la veu, els gestos i les mirades entre d’altres factors. Sobre tot, he de destacar la part en que Marta feia de pare autoritari i s’aixecà de males formes cap a la mestra va ser molt bo i vam riure molt. La veritat és que ha sigut tota una experiència i m’ha agradat molt. M’ho he passat molt bé.

0 comentarios:

Publicar un comentario