Un segon en la intimitat

Hola i bon dia a tothom!!

En aquest fòrum, m'agradaria comentar la visita a l'escola de Can Cantó que vam fer el darrer seminari amb Jaume (Organització i gestió educativa).

La visita va ser molt grata i satisfactòria pel fet que mai havia anat a aquell col•legi però, la veritat és que la seva forma de treballar amb les TIC em va sorprendre molt positivament. La meva sensació quan vam entrar a les classes, era com si passéssim una altra dimensió, ja que cada nen disposava del seu propi ordinador mentre que la mestra, gràcies a una pissarra electrònica, supervisava des del seu lloc la feina de cadascun dels seus alumnes. Em va semblar fascinant.

En definitiva, segons el meu parer, les noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació, són el futur i per això, em de començar a endinsar-nos en aquest món per garantir una educació de qualitat a les nostres futures generacions.

20/03/2010.

0 comentarios:

Publicar un comentario