Un segon en la intimitat

Hola a tothom!!! :D

En aquesta entrada, vulia fer un comentari sobre la meva pròpia experiència en quant a la presentació oral que hem tingut aquest matí a classe de Bases didàctiques i disseny currucular. Com ja sabeu, el treball tracta sobre el bloc de Miguel Ángel Santos Guerra, El Adarve. I la recomanació d'un bloc.

He de dir que aquesta vegada, m'he sentit molt més segura de jo mateixa que no pas la primera vegada que vaig haver de parlar en públic, com ja vaig comentar a la primera entrada. Pens que poc a poc, estic superant el meu por escènic i que cada vegada hem sent amb més confiança davant la classe. És per això, que volia compartir amb vosaltres la meva experiència de superació personal, ja que l'havia agafat com a un repte el no possar-mes nerviosa cada vegada que tinguès que parlar en públic. Esperc que amb el temps, tal i com hem va dir Gemma, vagi agafant experiència i ho domini per complet.

De moment, continuaré practicant i esforçant-me per donar el millor de mi. Un petó,

Nieves.

0 comentarios:

Publicar un comentario